CHOOSE YOUR LANGUAGE

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

Ταραμοσαλάτα με άσπρο ταραμά εύκολη-γρήγορη και συνάμα νόστιμη



Χρόνια πολλά,καλή σαρακοστή σε όλους μας,με υγεία πάνω από όλα!!
Σαρακοστή...Καθαρά Δευτέρα..τι θα φτιάξουμε αυτές τις μέρες αλήθεια;;;...ΕΕΕΕΕ...πέστε μου σας παρακαλώ τι θέλετε;..άντε λοιπόν φίλοι μου έχω τη γνώμη (γνώμη μου είναι ότι θέλω λέωωωω...),να κάνουμε διάφορες πικάντικες,γρήγορες,εύκολες και νόστιμες συνταγές γι' αυτές τις μέρες.Τώρα ποια από όλες τις συνταγές μου θα σας γράψω;;..θέλετε αχνιστά μύδια;, Τον κόκκινο ταραμά; που τον κάνουμε όλοι σχεδόν με τον ίδιο τρόπο;,τον άσπρο ταραμά;..το κρασάτο χταπόδι σας το έχω δώσει από πέρυσι τον Μάιο,αν ψάξετε θα βρείτε τη συνταγή μου,τα ξερά φασολάκια για τη σαλάτα,τα μαυρομάτικα;;...λοιπόν ας αρχίσω τη δουλειά μου γιατί αν συνεχίσω να σας μιλώ δεν θα δείτε καμία συνταγή ...για να δούμε,τι θα δούμε!πάμε λοιπόν..
                                                                


 

Υλικά:

  • 250 γραμμάρια άσπρος ταραμάς
  • 400 γραμμάρια ψίχα από μπαγιάτικο ψωμί(το βρέχουμε καλά και συνάμα το στύβουμε καλά)
  • 1 ποτήρι λάδι καλό
  • 2 λεμόνια(ο χυμός τους)
  • 1 μέτριο ξερό κρεμμύδι(το κόβετε στα 4 κομμάτια)


Εκτέλεση:
Θα πάρουμε να στύψουμε καλά-καλά το μουλιασμένο μπαγιάτικο ψωμί,τώρα πάρτε το μούλτι σας και βάλτε μέσα το ταραμά σας,το κρεμμύδι και το ψωμί,χτυπάτε καλά-καλά,τώρα αρχίζετε να βάζετε σιγά-σιγά το λάδι μαζί με το λεμόνι,δοκιμάστε τω μήπως δεν πρέπει να βάλετε όλο το χυμό από το λεμόνι.
Τώρα εδώ είναι γούστα αυτά, άλλοι τον θέλουν ξινό και άλλοι έτσι και έτσι,δοκιμάζοντας πάμε στα γούστα του κάθε ενός..
Σερβίρουμε την ταραμοσαλάτα σε διάφορες πιατέλες και τις γαρνίρουμε με διάφορα όπως ελίτσες.
                       
 Καλή σας όρεξη με ουζάκι και φυσικά καλή παρέα.
                                                                               Μαριλένα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου